لباس عروس، لباس سفید عروس، خرید صندلی شیواری، قیمت صندلی شیواری، صندلی تالار، تجهیزات تالار

تاریخچه لباس عروس

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره
 

در قرون وسطی، ازدواج و پیوند یک رابطه محکم محسوب می‌شد. آنقدر این رابطه اهمیت داشت که باعث اتحاد و پیوند بین دو خانواده و پیوند در تجارت و حرفه حتی پیوندی بین دو کشور می‌شد. به همین دلیل عروس باید به گونه‌ای لباس بر تن می‌کرد که به بهترین نحوه معرف خانواده باشد. در ادامه به تاریخچه لباس عروس و لباس سفید عروس در عروسی می‌پردازیم. اگر به دنبال خرید صندلی تالار ، ظروف میوه و شیرینی تالاری ، صندلی فلزی شیواری با قیمت مناسب برای برگزاری مراسم خود می‌گردید، تجهیزات تالاری تی جی تالار به شما پیشنهاد می‌شود.

تاریخچه لباس سفید عروس

در آن دوران ازدواج های سلطنتی اهمیت سیاسی داشتند و  این ازدواج‌ها برای ایجاد اتحاد و همبستگی بین دو کشور انجام می‌شد. در نهایت بسیار ضروری بود که عروس بسیار با شکوه و جوان به نظر آید تا اعتبار کشور را حفظ کند و با نشان دادن ثروتی که دارد توانگری کشور و قدرت آن کشور را به کشور دیگر مثلا داماد بفهماند. خانواده های سلطنتی و ثروتمند از بهترین و گرانبهاترین پارچه‌ها برای دوخت لباس استفاده می‌کردند مانند مخمل، ابریشم و حریر گلدار، اطلس، خز و پارچه‌های بافته شده. همچنن از نخ‌های طلا نیز برای دوخت این لباس استفاده میکردند. رنگ‌های استفاده شده در این لباس‌ها بسیار با شکوه و مجلل بود و فقط افراد سلطنتی می‌توانستند از این رنگ‌ها و پارچه‌های گران قیمت استفاده کنند.

همچنین تنها این افراد می‌توانستند رنگ‌هایی مانند قرمز، ارغوانی و مشکی را تهیه و بر تن کنند. به این دلیل که  این رنگ‌ها خیلی دشوار تر از رنگ‌های طبیعی درست شده و به دست می‌آیند. علاوه براین موارد، لباس‌های عروس با جواهرات قیمتی مانند الماس، یاقوت سرخ، یاقوت کبود، زمرد و مروارید تزئین و کار می‌شد. در نهایت لباس عروس هنگامی که جلوی نور آفتاب قرار می‌گیرد می‌درخشد. همچنین این لبا‌س‌ها با جواهرات گرانبها و خاص پوشیده و کار می‌شدند. به گونه‌ای که پارچه لباس در زیر آن جواهر سنگین مشخص نمی‌شد.

لباس سفید عروسی

در گذشته در دوران باستان در عروسی، عروس برای اینکه شادی خودش را نشان دهد لباس عروسی به رنگ شاد و روشن می‌پوشید. رنگ سفید مدت طولانی می‌باشد که به عنوان رنگی سنتی و رایج برای لباس عروس انتخاب شده است. اما این لباس نیز همیشه به رنگ سفید نمی‌باشد. رسم به تن کردن لباس عروس به رنگ سفید، به دوران گذشته و دوران ملکه ویکتوریا باز می گردد. قبل از این دوران لباس عروس ها، با توجه به موقعیت اجتماعی از رنگ‌های متنوعی برای لباس عروس استفاده می‌کردند. در آن زمان رنگ سفید نماد پاکی و عفت نبود، بلکه رنگ آبی این معنا را داشت. به همین  دلیل بسیاری از زنان آن دوره از رنگ آبی برای لباس عروسی خود استفاده می کردند و رنگ سفید نماد قدرت و ثروت بود.

پیوند ملکه ویکتوریا با پسرعمویش یعنی شاهزاده آلبرت در سال 1840 بیشترین اثر را بر نحوه مراسم عروسی و مردم آن دوران گذاشت. ملکه ویکتوریا اولین شخص سلطنتی نبود که لباس عروس سفید رنگ پوشید، اما اولین شخص بود که در دوران مدرن این کار را  انجام داد. رنگ سفید، رنگی مرسوم برای مراسم سوگواری سلطنتی در زمان گذشته بود ولی خب همیشه نیز اینگونه استفاده نمی‌شد. اما به عنوان رنگی مناسب برای مراسم عروسی شاهانه هم به حساب‌نمی آمد. بنابراین ملکه و یکتوریا با ازدواج در لباسی سفید، این رسم مرسوم یعنی استفاده از لباس سفید را بین عموم مردم رایج کرد.

خدمات کلی تی جی تالار

تجهیزات تالاری تی جی تالار با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید و فروش بهترین و به روز‌ترین تجهیزات تالاری مانند صندلی فلزی شیواری تالاری، ظروف میوه و شیرینی خوری تالاری، شمعدانی تالاری، جایگاه عروس و داماد و تولید روکش های صندلی آماده ارائه خدمات به زوجین می‌باشد. این مجموعه می‌کوشد با هدف تولید انواع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. جهت خرید لوازم و تجهیزات تالار از جمله صندلی شیواری با قیمت مناسب به تجهیزات تالار تی جی تالار مراجعه کنید یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

مشاوره خرید کلیه لوازم و تجهیزات تالاری

87 34 321 0912