خرید صندلی رستوران، صندلی رستوران، ظرف میوه خوری تالار عروسی، صندلی شیواری، صندلی تالار، تجهیزات تالار، لوازم تالار، شمعدانی تالار

تاثیر صندلی رستوران در دکوراسیون رستوران

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره
 

انتخاب یک صندلی یا مبل مناسب محیط کار یا زندگی یا فضای عمومی مانند رستوران و تالار برای یک طراح داخلی کار مشکلی نیست. اما برای افراد آماتور که علاقمند هستند به تنهایی به طراحی فضای داخلی بپردازند به راحتی امکان پذیر نیست. اگر فکر می کنید که اگر صندلی گرانتر و پرزرق و برقتر خریداری کنید میتوانید مشتریان بیشتری جذب کنید و نمای شیکی از یک رستوران را به آنها ارائه دهید باید بگویم کاملا اشتباه می کنید. صرفا گران بودن یا زیبا و مدرن بودن صندلی ها نمیتواند رستوران شما را منحصر به فرد نماید. در این مقاله به تاثیر انتخاب صندلی مناسب در دکوراسیون رستوران خواهیم پرداخت. اگر به دنبال خرید صندلی تالار و رستوران ، ظروف میوه و شیرینی تالاری ، صندلی فلزی شیواری با قیمت مناسب برای برگزاری مراسم خود می‌گردید، تجهیزات تالاری تی جی تالار به شما پیشنهاد می‌شود.

انتخاب و خرید صندلی مناسب با سبک دکوراسیون رستوران

اگر شما صاحب رستوران یا کافی شاپی با سبک مینمال هستید، می بایست از صندلی رستورانی ساده با ابعاد کوچک و ظریف، رنگ‌های خنثی یا ملایم (همچون آبی آسمانی، طوسی، خاکستری، مشکی، سفید، کرم، زرد کمرنگ)، بدون زرق و برق استفاده کنید. حذف روکش پارچه‌ای صندلی ها برای نزدیکی به این سبک کمک بسیاری می کند. اما اگر قصد دارید از صندلی با روکش پارچه ای استفاده کنید حتما باید رنگ آنها خنثی و تک رنگ باشند. بیشترین صندلی که در سبک مینیمالیسم مورد استفاده قرار می گیرد صندلیهای پایه ایفلی هستند. در رابطه با سبک مدرن و معاصر نیز همین ویژگی ها صدق میکند.

اگر رستوران سنتی دارید صندلیها با سبک سنتی را انتخاب کنید که معمولا از جنس چوب هستند که در آن ها با ظرافت خاصی حکاکی و بافت های خاصی کار شده است. بیشتر دارای روکش پارچه ای هستند و جزو صندلی های کلاسیکی محسوب می شوند. در سبک انتقالی یا ترنزیشنال که تلفیقی از سبک سنتی و مدرن است، از صندلی هایی با شکل ظاهری مدرن و روکشهای سنتی و قدیمی استفاده می شود. شایان ذکر است که اگر سالن یا رستوران لوکسی دارید که متمایل به سبک فرانسوی یا یونانی میباشد بهتر است از مبلمان و صندلی های گران قیمت با پارچه های مخمل در رنگهای طلایی سفید و نقره ای یا رنگهای برق دار استفاده نمایید.

نکات مهم در حین خرید صندلی‌های‌رستورانی

جنس صندلی انتخابی شما باید محکم و با دوام باشد، زیرا مدت زمان زیادی از آنها استفاده می کنید. جنس صندلی می تواند از متریال گوناگونی نظیر پلاستیک، چوب، ام دی اف، بامبو، فلز و … باشد. دقت کنید که از هر سبکی که استفاده میکنید تناسب و هارمونی رنگ را بین چیدمان، کفپوش ها و دیوارها رعایت کنید. تلاش کنید دکور و چیدمانی را انتخاب کنید که رنگهای گرم و اشتها آور در آنها استفاده شده باشد. توصیه میکنیم حتما روانشناسی رنگها را مطالعه کنید. نکته مهمی که باید به آن دقت کنید این است که صندلی که انتخاب میکنید باید از راحتی کافی برخوردار باشد و مشتری بتواند به راحتی با کمترین سروصدا آن را جا به جا نماید.

خدمات کلی تی جی تالار

تجهیزات تالاری تی جی تالار با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید و فروش بهترین و به روز‌ترین تجهیزات تالاری مانند صندلی فلزی شیواری تالاری، ظروف میوه و شیرینی خوری تالاری، شمعدانی تالاری، جایگاه عروس و داماد و تولید روکش های صندلی آماده ارائه خدمات به زوجین می‌باشد. این مجموعه می‌کوشد با هدف تولید انواع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. جهت خرید لوازم و تجهیزات تالار از جمله صندلی شیواری با قیمت مناسب به تجهیزات تالار تی جی تالار مراجعه کنید یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

آدرس

ایران - تهران - اندیشه فار 2

  09123213487

  02165175889

info@tgtalar.ir

شنبه - پنج شنبه: 9:00 - 18:00

لینک های پر بیننده

مشاوره خرید کلیه لوازم و تجهیزات تالاری

87 34 321 0912