صندلی رستوران مدرن، میز رستوران مدرن، ظرف میوه خوری تالار عروسی، صندلی شیواری، صندلی تالار، تجهیزات تالار، لوازم تالار، شمعدانی تالار

میز و صندلی های رستورانی مدرن

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره
 

میز و صندلی های رستورانی دارای سبک و مدل های مختلفی هستند که ما در این مقاله قصد داریم به خصوصیات و نکات مثبت میز و صندلی های رستوران مدرن و کلاسیک بپردازیم. اگر به دنبال خرید صندلی تالار و رستوران ، ظروف میوه و شیرینی تالاری ، صندلی فلزی شیواری با قیمت مناسب برای برگزاری مراسم خود می‌گردید، تجهیزات تالاری تی جی تالار به شما پیشنهاد می‌شود.

نکات مثبت میز و صندلی های رستوران مدرن

استفاده از میز و صندلی های مدرن رستورانی امروزه بسیار مورد توجه همه افراد جامعه قرار گرفته است و در بیشتر رستوران ها نیز این دسته از مبلمان بیش از انواع دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. این دسته از میز و صندلیها دارای نکات مثبت بسیاری می باشد که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت:

  • زیبایی در عین راحتی

این نوع از میز و صندلی ها در کنار زیبایی که از آن برخوردار هستند، به دلیل راحتی حس خوبی را به مشتری القا می کنند. بطور معمول صندلی های آن را با اشکال مربعی شکل می سازند که تلفیق آن با پایه های چوبی می تواند موجب شود تا این دسته از میز و صندلی ها را به محصولاتی مدرن در این زمینه تبدیل کند. یکی از مزیت های بسیار مهمی که این نوع از صندلی ها از آن برخوردار هستند، استفاده چند حالته از آن ها می باشد، که یکی از محصولات مورد استفاده در رستوران ها، صندلی هایی با پایه های متعادل هستند. اصولا این نوع از صندلی ها پیش از استفاده در میزهای 4، 6 و 8 نفره استفاده می شوند. یکی دیگر از انواع صندلی که در سبک مدرن ساخته می شود، محصولاتی با پایه های بلند و کشیده است که بطور عمومی در بخش های خاصی از رستوران و کافی شاپ ها مورد استفاده قرار می گیرند. این مدل از صندلی ها معمولا در قسمت وسط رستوران یا در گوشه ها برای ساختن فضایی دنج، بیشتر استفاده می شوند.

  • قابلیت ست کردن با توجه به طیف رنگی گسترده

 یکی از موارد حائز اهمیتی که در میز و صندلی های رستورانی به سبک مدرن بسیار به چشم می خورد، قابلیت رنگ بندی این دسته از محصولات به صورت متنوع و با ترکیب رنگ های زیبا می باشد، که قابلیت ست شدن دارند. این نوع از صندلی ها علاوه بر ترکیب رنگی متفاوت، قابلیت استفاده در طرح و اشکال مختلف را دارا می باشند.

میز و صندلی های رستورانی کلاسیک

 این نوع و مدل از میز و صندلی ها نیز مانند دیگر انواع آن، طرفداران مختص به خود را دارد و اصولا در مناطقی که قرار است رستوران هایی با تجملات بسیار زیاد ساخته شود، مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این مدل از محصولات در رستوران های شیک بیشتر از دیگر رستورانها به چشم افراد میخورد. این نوع از میز و صندلی ها را عموماً با پشتیهای بلند ساخته می شوند که دارای تاج هایی بسیار بزرگ می باشند. این تاجها باعث می شوند تا طرح کلاسیک بودن آن بیش از پیش خود را به نمایش بگذارد و نشان از جلوه و عظمت مبلمان های رستورانی دارد.

خصوصیات میز و صندلی های رستورانی

رستوران داری در گروه مشاغلی قرار دارد که در صورت رعایت نکات ریز هنگام راه اندازی آن می توان موجب شد که فرد در کار خود موفق شود. همان طور که توضیح داده شد، یکی از مهم ترین موارد در این زمینه، انتخاب درست میز و صندلی موجود در رستورانها می باشد. زیرا جزو عناصر اصلی در دکوراسیون سازی محسوب می شوند.

خدمات کلی تی جی تالار

تجهیزات تالاری تی جی تالار با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید و فروش بهترین و به روز‌ترین تجهیزات تالاری مانند صندلی فلزی شیواری تالاری، ظروف میوه و شیرینی خوری تالاری، شمعدانی تالاری، جایگاه عروس و داماد و تولید روکش های صندلی آماده ارائه خدمات به زوجین می‌باشد. این مجموعه می‌کوشد با هدف تولید انواع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. جهت خرید لوازم و تجهیزات تالار از جمله صندلی شیواری با قیمت مناسب به تجهیزات تالار تی جی تالار مراجعه کنید یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

آدرس

ایران - تهران - اندیشه فار 2

  09123213487

  02165175889

info@tgtalar.ir

شنبه - پنج شنبه: 9:00 - 18:00

لینک های پر بیننده

مشاوره خرید کلیه لوازم و تجهیزات تالاری

87 34 321 0912