جهیزیه، حهیزیه عروسی، خرید صندلی شیواری، قیمت صندلی شیواری، صندلی تالار، تجهیزات تالار، لوازم تالار، شمعدانی تالار

چه وسایلی برای جهیزیه نخریم؟

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره
 

با گران شدن وسایل جهیزیه و با کوچک تر شدن خانه ها، لیست خرید جهیزیه نیز دچار تغیر شده است. در ابتدا برای خرید جهیزیه باید متراژ خانه خود را در نظر بگیرید و همچنین مقدار هزینه‌ای می‌خواهید صرف کنید. همچنین ابتدا  باید وسایل بزرگ و ضروری جهیزیه را خریداری نمایید و به ترتیب اقدام به خرید وسایل کوچک‌تر و کم قیمت تر کنید، تا در بودجه خود دچار کسری نشوید. در ادامه به وسایلی که بهتر است برای جهیزیه خریداری نشود و ضرورت ندارد می‌پردازیم. اگر به دنبال خرید صندلی تالار ، ظروف میوه و شیرینی تالاری ، صندلی فلزی شیواری با قیمت مناسب برای برگزاری مراسم خود می‌گردید، تجهیزات تالاری تی جی تالار به شما پیشنهاد می‌شود.

چه وسایلی برای جهیزیه نخریم؟

همانطور که گفتیم با گران شدن قیمت کالاها می‌شود برخی از وسایلی که ضروری نمی‌باشند را از لیست خرید جهیزیه حذف کرد. این وسایل عبارتند از :

میز کنسول 

  هنگامی که خانه تان کوچک می‌باشد و جایی برای قرار دادن کنسول در خانه نیست، نیازی به خرید آن ندارید، به این جهت که همه در خانه‌شان کنسول دارند و مد شده می‌باشد نباید شما هم حتما آن را بخرید.

بوفه و ویترین

 چند سالی می‌باشد که خرید بوفه و وسایلی مانند ویترین برای جهیزیه از مد افتاده است. نکته دیگر که فضای زیادی را اشغال می‌کنند و فضایی برای قرار دادن آن نیست و هم اینکه هزینه بوفه و وسایل درون آن بسیار بالا می‌باشد. و می توان به جای آن از چند وسیله کوچک برای دکور استفاده کرد، مثل تابلو ، گلدان ، آباژور و آینه در بخش‌های مختلف خانه.

میز سرویس قاشق چنگال

 اگر قصد دارید که سرویس قاشق چنگال خریداری کنید توجه کنید که  اغلب فروشنده به شما پیشنهاد می‌دهد آن را به  همراه میزش خریداری کنید . اما در قرار دادن میز سرویس قاشق چنگال کنار خانه یا آشپزخانه زیبایی چندانی ندارد، بهتر می‌باشد آن را داخل کنسول و یا کابینت بگذارید و در مواقع نیاز آن‌ها را بیرون بیاورید و استفاده نمایید. اما به عنوان یک وسیله دکوری اصلا شیک و زیبا نمی‌باشد.

تعدادی از یک وسیله

در برخی از جهیزیه ها مشاهده می‌شود که چند عدد کتری و قوری و سماور و یا چندین سرویس قابلمه و یا چندین سرویس پلاستیک و لگن و آبکش و... تهیه می‌کنند  آیا واقعاً استفاده از چند کتری، چند قوری و یا چندین و چند سرویس قابلمه با جنس های گوناگون نیاز است .؟ پیش از خرید لیست ی که نوشته‌اید  به استفاده از هر تکه وسیله فکر کنید. و به علت ست بودن و سرویس بودن خریداری نکنید.

تعداد زیادی سوفله خوری، یا ظروف کریستال و بلور

خرید چندین ظروف سوفله خوری یا چندین مدل ظروف کریسال در مدل‌های گوناگون برای جهیزیه اصلا ضروری و نیاز نمی‌باشد. پیش از اینکه دچار هیجان و یا اسراف بشوید و یا اینکه به ترغیب فروشنده تعداد زیادی از هر وسیله را خریداری کنید، به استفاده از آن وسیله همچنین فضای خانه خود فکر کرده و مقدار هزینه ای که برای خرید دارید را نیز در نظر بگیرید.  

 چند دست مبلمان

 اگر فضای خانه ‌ی شما خیلی بزرگ است . اگر قادر هستید که چند دست مبل بخرید خیلی خوب می‌شود.اما اگر فضای خانه شما کوچک است بیش از یک دست خریداری نکنید زیرا فضای خانه شما را بسیار کوچک تر می‌کند همچنین باعث شلوغ شدن خانه شما می‌شود. 

خدمات کلی تی جی تالار

تجهیزات تالاری تی جی تالار با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید و فروش بهترین و به روز‌ترین تجهیزات تالاری مانند صندلی فلزی شیواری تالاری، ظروف میوه و شیرینی خوری تالاری، شمعدانی تالاری، جایگاه عروس و داماد و تولید روکش های صندلی آماده ارائه خدمات به زوجین می‌باشد. این مجموعه می‌کوشد با هدف تولید انواع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. جهت خرید لوازم و تجهیزات تالار از جمله صندلی شیواری با قیمت مناسب به تجهیزات تالار تی جی تالار مراجعه کنید یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

مشاوره خرید کلیه لوازم و تجهیزات تالاری

87 34 321 0912