عروسی، سالن عروسی، تزئین عروسی، خرید صندلی شیواری، قیمت صندلی شیواری، صندلی تالار، تجهیزات تالار، لوازم تالار، شمعدانی تالار

تزیین سالن پذیرایی عروسی

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره
 

روز عروسی شما همیشه در خاطرتان می‌ماند زیرا یک مراسم ساده نمی‌باشد و یکی از بهترین مراسم‌ها در زندگی شما می‌باشد. لذت واقعی در مراسم به نحوه پذیرایی به  مدل و نحوه دپذیرایی در مراسم مرتبط است. در نتیجه توجه به تم و مدل پذیرایی و دکوراسیون بسیار حائز اهمیت می‌باشد. در  ادامه چهار ایده برای تزئین سالن مراسم عروسی به شما پیشنهاد می‌دهیم. اگر به دنبال خرید صندلی تالار ، ظروف میوه و شیرینی تالاری ، صندلی فلزی شیواری با قیمت مناسب برای برگزاری مراسم خود می‌گردید، تجهیزات تالاری تی جی تالار به شما پیشنهاد می‌شود.

چهار ایده برای تزئین سالن عروسی

در برگزاری مراسم‌های عروسی، روش‌های زیادی برای تزئین تالار وجود دارد. در مقالات قبل روش‌های بسیاری را برای شما شرح داده‌ایم. در این متن نیز 4 روش دیگر را با هم بررسی می‌کنیم. امیدواریم که بتوانید با مطالعه مقالات ما ایده‌های زیادی برای هرجه بهتر برگزار کردن مراسم خود بگیرید تا یک شب رویایی و خاطره انگیزی را هم برای خود و هم برای میهمانانتان رقم بزنید. در ادامه این متن چهار ایده برای تزئین سالن را بررسی می‌کنیم.

تزئینات سقف سالن پذیرایی

تزئینات سقف سبب می‌سود که مراسم یک رنگ و بوی خاصی به خود بگیرد. می­‌توانید بر یا تزئین سقف از روبان‌های فانتزی و رنگی استفاده نمایید. همچنین می‌توانید از فانوس برای درست کردن یه منظره خوب استفاده نمایید. به خوصوص اگر مراسم را در فضای باز برگزار می­‌کنید. همچنین برای استفاده از فانوس می­توانید از فانوسی گوناگون با رنگ و مدل‌های مختلف بهره ببرید و آن‌ها را با تم عروسی خود هماهنگ کنید. مقدار روشنایی در هر سالن به نوع مراسمی ک می‌خواهید برگزار کنید دارد. همچنین می­‌توانید با استفاد از چراغ‌­های ریز بر روی و ستون­ها و دیوار‌ها یک فضای بسیار جذاب را بسازید. و با استفاده از لامپ‌های ریز و  رنگارنگ درختان، گیاهان تزیینی و .. تزئین نمایید. فانوس­‌ها خیلی بر محیط مراسم تاثیر می‎‌‌گذارند درنهایت، استفاده از این لامپ‌ها پیشنهاد می‌شود.

کیک عروسی

کیک عروسی مهم‌تربن  قسمت یک مراسم عروسی می‌باشد. در نتیجه  باید به تزئین میز کیک بسیار توجه داشت. جهت دکوراسیون میز کیک از رنگ­هایی ک ب تم مراسم شما همخوانی دارد استفاده نمایید. حتی می­توانید از چراغ­های بسیار ریز همراه گل برای تزئین میز کیک عروسی بهره ببرید. وسایل و تزئینات اضای را روی این میز قرار ندهید بگذارید میز ساد و بسیار باشکوه باشد. و برای تزیئین کردن میز کیک شمع یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد.

میزهای تالار پذیرایی

 دیگر میزهای تالار پذیرایی را  نیز می‌­توانید با گل­‌های مینیاتوری و زیبا تزئین نمایید تا هماهنگی و یکنواختی در تمام  مراسم اجرا شود. همچنین می­توانید شمع­‌ها را در شمعدانی­ها قرار دهید و از آن‌ها در کنار آینه­‌ها نیز قرار دهید زیرا  نور شمع‌­ها در آینه منعکس می‌شود و سبب زیبایی بیشتر میز‌ها می‌شود. حتی از گلبرگ­‌ها برای آینه نیز می‌توانید استفاده نمایید و نکته دیگر اینکه از استفاده رو میزی هایی به رنگ روشن خوداری کنید به این دلیل که رنگ‌ آن‌ها سبب چشم درد می‌شود.

اگر می­‌خواهید وسایل متفاوتی را برای مراسم امتحان کنید می­توانید گل­های خشک و فانوس­‌ها را در کاغذهای رنگی قرار داده  و آن‌ها را به وسیله زنجیرهای کاغذی و یا نایلونی به یکدیگر وصل کنید، تا دکوذراسیون پذیرایی شما بشیتر به چشم بیاید و جلوه جذاب تری داشته باشد. بعضی از زوج­‌ها علاقه دارند برای دکوراسیون از عکس­‌های‌ خودشان  استفاده نمایند بنابراین می­‌توانید از عکس­های دونفره خود از مانند عکس‌­ها مجلسی، عکس کودکان، عکس حیوانات خانگی مورد علاقه خود، عکس‌­های نامزدی و ... استفاده کنید و این عکس‌ها را در مکان‌های مختلف آویزان کنید. در کل برای اینکه مهم­ترین روز زندگی خود را به به ید ماندنی کنید سعی کنید متفاوت باشید.

 

خدمات کلی تی جی تالار

تجهیزات تالاری تی جی تالار با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید و فروش بهترین و به روز‌ترین تجهیزات تالاری مانند صندلی فلزی شیواری تالاری، ظروف میوه و شیرینی خوری تالاری، شمعدانی تالاری، جایگاه عروس و داماد و تولید روکش های صندلی آماده ارائه خدمات به زوجین می‌باشد. این مجموعه می‌کوشد با هدف تولید انواع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. جهت خرید لوازم و تجهیزات تالار از جمله صندلی شیواری با قیمت مناسب به تجهیزات تالار تی جی تالار مراجعه کنید یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

آدرس

ایران - تهران - اندیشه فار 2

  09123213487

  02165175889

info@tgtalar.ir

شنبه - پنج شنبه: 9:00 - 18:00

لینک های پر بیننده

مشاوره خرید کلیه لوازم و تجهیزات تالاری

87 34 321 0912