ماه عسل عروسی، ماه عسل در ایران، خرید صندلی شیواری، قیمت صندلی شیواری، صندلی تالار، تجهیزات تالار، لوازم تالار، شمعدانی تالار

تاریخچه ماه عسل

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره
 

برخی معتقد هستند ماه عسل از فرهنگ بابل باستان نشات گرفته است. در زمان گذشته در سرزمین بابل رسم بوده است که عروس و داماد به مدت 1 ماه بعد از عروسی مدلی  از نوشیدنی را که با عسل درست شده بود جهت میمنت و شادی از پیوندشان بنوشند. نکته جالب این است که در سال 1552 میلادی لغت ماه ‌عسل اولین بار در کتاب ریچارد هولوت معنی شد. در این کتاب نوشته شده است که؛ ماه عسل واژه‌ای کنایه‌آمیز از عشق جاری و بی‌پایان همسران می‌باشد و به کامل شدن قرص ماه در یک ماه سال تشبیه شده است. از طرف دیگر می‌گویند در قرن 19 میلادی عروس و داماد‌های بریتانیایی پس از مراسم ازدواج به سفر می‌رفتند و اسم این سفر را تور عروسی می‌گذاشتند. در ادامه به تاریخچه ماه عسل در اروپا و ایران می‌پردازیم. اگر به دنبال خرید صندلی تالار ، ظروف میوه و شیرینی تالاری ، صندلی فلزی شیواری با قیمت مناسب برای برگزاری مراسم خود می‌گردید، تجهیزات تالاری تی جی تالار به شما پیشنهاد می‌شود.

تاریخچه ماه عسل

تاریخچه ماه عسل در اروپا

در کتاب سفر تثنیه نوشته شده است مردی که به تازگی ازدواج کرده، نباید به سربازی برود یا وظایف اجتماعی دیگری را به عهده گیرد. شخص می‌بایست به مدت یکسال معاف باشد و درخانه بماند و همسرش را شاد کند. در فرهنگ اروپایی، رسم مسافرت رفتن عروس و داماد بعد از ازدواج، در اوایل صده19 میلادی در انگلستان شروع و رایج شد، که این رسم برگرفته از رسم برگزیدگان هندی در شبه قاره هند بود. این رسم امروز در بین عروس و دامادها بسیا رواج پیدا کرده است. طوری که هر شخص با توجه به بودجه‌ای که دارد برای ماه عسل و مسافرت چه در داخل کشور چه دخرج کشور برنامه ریزی می‌کند.

تاریخچه ماه عسل در ایران

ماه عسل در ایران از زمان قاجار رسم شد. در ایران اینکه عروس و داماد بعد از عروسی بی هیچ فکری دوتایی به یک مقصد دونفره  دور از خانواده و هیاهو بروند همچین در ایران و برای ایرانی‌ها رایج و ریشه دار نمی‌باشد. همانطور که در بالا ذکر شد ماه عسل از زمان قاجار وارد ایران شد. و  از‌‌ همان دوران بود که کم کم ماه عسل میان درباری‌های قاجار بسیار رایج شد و بعد ازگذشت ده الی بیست سال بین مردم در طبقه‌های مختلف به خصوص در طبقه بالا رایج شد. بعد هم میان مردم عادی رسم شد و امروز هم همانطور که می‌بینید یکی از اصلی‌ترین رسم‌ها و جزئیات در مراسم ازدواج به شمار‌ می‌آید. و هرچقدر که بله برون و پاتختی و... اهمیت دارد ماه عسل نیز با اهمیت است.

البته هنوز تفاوتی در مراسم ماه عسل ایرانی و خارجی وجود دارد آن‌هم اینکه مثل فیلم‌های هالیوودی در‌‌ همان ساعت آخر مراسم عروسی به سفر ماه عسل نمی‌روند به دلیل اینکه فردای روز عروسی مراسم پاتختی دارند. بسیاری از زوج‌های ایرانی بعد از گذشت یکی دو روز پس از برگزاری مراسم عروسی برای رفتن به ماه عسل آماده می‌شوند. اکثر اوقات عروس و داماد خود برای ماه عسلی که قرار است یروند نقشه می‌کشند. و نزدیک‌ترین تعطیلی یا مناسبت پس از عروسی را برای رفتن به ماه عسل مناسب دانسته و از این فرصت استفاده می‌کنند. در نتیجه بهتر است عروس و داماد با همه مشغله‌هایی‌ که دارند رفتن به ماه عسل را بیشتر از یک به تاخیر نیندازند.

خدمات کلی تی جی تالار

تجهیزات تالاری تی جی تالار با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید و فروش بهترین و به روز‌ترین تجهیزات تالاری مانند صندلی فلزی شیواری تالاری، ظروف میوه و شیرینی خوری تالاری، شمعدانی تالاری، جایگاه عروس و داماد و تولید روکش های صندلی آماده ارائه خدمات به زوجین می‌باشد. این مجموعه می‌کوشد با هدف تولید انواع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. جهت خرید لوازم و تجهیزات تالار از جمله صندلی شیواری با قیمت مناسب به تجهیزات تالار تی جی تالار مراجعه کنید یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

مشاوره خرید کلیه لوازم و تجهیزات تالاری

87 34 321 0912