عروسی در کرونا، خرید صندلی شیواری، قیمت صندلی شیواری، صندلی تالار، تجهیزات تالار

برگزاری عروسی در کرونا

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره
 

با شیوع ویروس کرونا در دنیا  تمام مراسمات از جمله عروسی تا زمان  تمام شدن این ویروس به تعویق افتاده است.اگرچه تعدا خیلی کمی از زوج‌ها مراسم عروسی خود را لغو می‌کنند. اکثر زوج‌ها نیز عروسی را به دلیل همه گیری و شیوع شدید به تعویق می‌اندازند و عروسی را به سال بعد یا بعد از کرونا موکول می‌کنند و برای آن برنامه ریزی می‌کنند. در این مطلب به چگونگی برگزاری مراسم عروسی در کرونا می‌پردازیم. اگر به دنبال خرید صندلی تالار ، ظروف میوه و شیرینی تالاری ، صندلی فلزی شیواری با قیمت مناسب برای برگزاری مراسم خود می‌گردید، تجهیزات تالاری تی جی تالار به شما پیشنهاد می‌شود.

برنامه ریزی عروسی بعد از کرونا

اگر می‌خواهید مراسم عروسی خود را به تعویق بیندازید ابتدا مهم ترین کاری که باید برای آن  اقدام کنید این ایت که با تالار یا مسئول برنامه ریزی عروسی خود تماس بگیرید. این نکته را در نظر داشته باسید که هر چه زودتر برای این  کار اقدام کنید زودتر می‌توانید برنامه مراسم خود را با کمترین هزینه ممکن تنظیم کنید. برنامه ریزی باید به طور دقیق و با بررسی تمام شرایط صورت گیرد.قدم بعدی پیدا کردن یک تاریخ جدید می‌باشد. و شما این تاریخ را باید با تمام تدارکات از جمله  گل فروشی پذیرایی و ... هماهنگ کنید.

برقراری ارتباط با مهمان‌ها

حتی اگر تاریخ جدید برای عروسی پیدا نکرده‌اید، زمانی که تصمیم می‌گیرید مراسم خود را لغو کنید یا به تعویق بیندازید.می‌بایست فورا  مهمان‌ها را از طریق تلفن ، پیام و یا ایمیل از تصمیم خود آگاه کنید. تا مهمان‌ها بتوانند مسافرت و یا محل اقامتی را که برای آمدن به مرایم رزرو کرده‌اند را لغو کنند. هنگامی که  تاریخ جدید را معین کردید ان را به مهمان‌ها اطلاع دهید. اما   این بار یک لیست کوچک تر را بنویسید.

آیا می توانید هزینه ها را بازپرداخت کنید؟

انجام این کار بستگی به  تالار و سیاست‌های فردی آن گوناگون می‌باشد. بسیاری از تالار‍ها و مدیر برنامه‌ها از زمان شیوع و همه گیری ویروس کرونا سیاست‌های  گوناگون و انعطاف پذیری را ارائه داده‌اند.این نکته را به یاد داشته باشید که سپرده یا نگه دارنده‌های شما معمولا قابل بازگشت نمی‌باشند. دلیل این که این موارد قابل بازگشت نمی‌باشد ، این است که فضا و یا همان مکان اجرای مراسم که تالار می‌باشد و همچنین مدیر برنامه برای شما رززو می‌شود و دیگر برای مشتری‌های دیگر کار نمی‌کند.

برگزاری مراسم عروسی در کرونا

اگر علاقه به برگزاری مراسم  در تاریخ تعیین شده دارید، مجبور نیستید مراسم عروسی را لغو کنید یا به تعویق بیندازید. به دلیل اینکه  از زمان شیوع ویروس کرونا و بروز همه گیری ، مراسم ها با فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود. اما در این مراسم ‌خیلی از مهمان ها به دلیل ترس از مریض شدن و شیوع کرونا  احتمالا به عروسی نمی‌آیند. اما با این حال تصاویر زیادی از نحوه برگزاری مراسم به همراه ماسک و فاصله گذاری اجتماعی انتشار داده شده است. در اخر بهترین راه این است که عروسی را لغو کرده و بهه زمان دیگری موکول کنید.

خدمات کلی تی جی تالار

تجهیزات تالاری تی جی تالار با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید و فروش بهترین و به روز‌ترین تجهیزات تالاری مانند صندلی فلزی شیواری تالاری، ظروف میوه و شیرینی خوری تالاری، شمعدانی تالاری، جایگاه عروس و داماد و تولید روکش های صندلی آماده ارائه خدمات به زوجین می‌باشد. این مجموعه می‌کوشد با هدف تولید انواع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. جهت خرید لوازم و تجهیزات تالار از جمله صندلی شیواری و صندلی تاشو با قیمت مناسب به تجهیزات تالار تی جی تالار مراجعه کنید یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

آدرس

ایران - تهران - اندیشه فار 2

  09123213487

  02165175889

info@tgtalar.ir

شنبه - پنج شنبه: 9:00 - 18:00

لینک های پر بیننده

مشاوره خرید کلیه لوازم و تجهیزات تالاری

87 34 321 0912