رسم های ازدواج، ازدواج در سراسر دنیا، خرید صندلی شیواری، قیمت صندلی شیواری، صندلی تالار، تجهیزات تالار

رسم‌های جالب ازدواج در سراسر دنیا

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره
 

ازدواج رسمی است که در اکثر کشورها انجام می‌شود. مراسم عروسی در کشورهای مختلف با سنت‌های گوناگون و خاصی اجرا می‌شود. نکته جالب این است که عروس و دامادهای کشور‌های دیگر چگونه این روز مهم را جشن می‌گیرند. آداب و رسوم مراسم ازدواج در دنیا، بسیار متفاوت می‌باشد. برخی از این رسم‌ها شیرین، برخی گیج کننده‌ و تعدادی از این رسم‌ها بسیار عجیب و غریب هستند. در ادامه به رسم‌های جالب ازدواج در سراسر دنیا مانند مکزیک می‌پردازیم. اگر به دنبال خرید صندلی تالار ، ظروف میوه و شیرینی تالاری ، صندلی فلزی شیواری با قیمت مناسب برای برگزاری مراسم خود می‌گردید، تجهیزات تالاری تی جی تالار به شما پیشنهاد می‌شود.

رسم‌های جالب ازدواج در دنیا

همانطور که در بالا ذکر کردیم رسم‌های مختلفی در سراسر دنیا و در کشور‌های مختلف برای ازدواج وجود دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از :

مکزیک

در مکزیک هنگام عقد مهمانان برای عروس و داماد حلقه‌ای به شکل قلب درست کرده و به وسیله یک روسری بزرگ شانه عروس و داماد را به یکدیگر می‌بندند. به این دلیل که معتقدند که این کار باعث جدا نشدن زندگی مشترک آن‌ها می‌شود.

کنگو

در کنگو عروس و داماد باوجود اینکه اغلب با شوق زیاد و بعد از انتظار طولانی مدت ازدواج می‌کنند در مراسم ازدواج هیچکس مجاز به لبخند زدن نمی‌باشد. اگر این کار را انجام دهند یعنی در مورد ازدواجشان جدی نیستند.

هند

عروس در هند یک انگشتر الماس به انگشت می‌کند به دلیل اینکه هندی‌ها معتقدند الماس سبب دور شدن نیروهای شر، آتش، بیماری ها و... از زندگی آن‌ها می‌شود. در مراسم‌های عروسی در هند، شیرینی نماد شیرینی در زندگی، پول نماد رفاه و آسایش و تخم مرغ نماد باروری است. در آخر جشن برادر داماد روی سر آن‌ها برای رفع بلا و شر از  زندگی گلبرگ گل می ریزد.

مراکش

مراسم عروسی درمراکش در فصل پاییز برگزار می‌شود. این فصل برداشت محصول و نماد رفاه می‌باشد. در این کشور رسم این است که برای تزئین مراسم عروسی از رنگ زرد و سبز استفاده می‌کنند. به دلیل اینکه اکثر عروس و دامادها معتقد هستند که رنگ سبز نماد خوشبختی می‌باشد و باور دارند که شیطان از رنگ زرد روشن می‌ترسد. مهمان‌‍‌ها در مراسم عروسی برای اینکه به زندگی عروس و داماد برکت ببخشند موهای عروس را با سکه تزیین می کنند و یا به آن‌ها سکه طلا هدیه می‌دهند.

گوآتمالان

خانواده داماد در گواتمالان مثل مهمانان می‌توانند هرکاری که علاقه دارند را انجام دهند حتی شکستن وسایل یکی از رسم‌های آن‌ها می‌باشد. هنگامی که عروس و داماد وارد مراسم می‌شوند، مادر داماد یک ظرف سرامیکی سفید را که پراز غلات است می‌شکنند و رفاه را به زوج هدیه می‌دهد.

لبنان

در لبنان جشن عروسی اینگونه می‌باشد که مراسم همراه با رقص و موسیقی و جیغ و فریاد خوشحالی در هر دو خانه عروس و داماد همراه می‌باشد. در آخر، خانواده‌ها وقتی عروس و داماد را می‌ بینند روی سر آن‌ها گل می‌ریزند.

اسکاندیناوی

در کشور اسکاندیناوی رسم بر این است که یک کیک بزرگ به نام کرنسه تدارک دیده شود. این کیک از بادام یخ زده تهیه شده و ظاهر کیک به شکل مخروطی است. قبل از برگزاری مراسم یک نوزاد را در تخت زوج قرارمی‌دهند و معتقد هستند که باروری و برکت را افزایش می‌دهد. بعد از مراسم عروس و داماد را با عدس، برنج و نخود فرنگی حمام می‌دهند و در آخر عروس تاجی از طلا و نقره را بر سر خود می‌‌گذارند.

خدمات کلی تی جی تالار

تجهیزات تالاری تی جی تالار با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید و فروش بهترین و به روز‌ترین تجهیزات تالاری مانند صندلی فلزی شیواری تالاری، ظروف میوه و شیرینی خوری تالاری، شمعدانی تالاری، جایگاه عروس و داماد و تولید روکش های صندلی آماده ارائه خدمات به زوجین می‌باشد. این مجموعه می‌کوشد با هدف تولید انواع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. جهت خرید لوازم و تجهیزات تالار از جمله صندلی شیواری و صندلی تاشو با قیمت مناسب به تجهیزات تالار تی جی تالار مراجعه کنید یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

مشاوره خرید کلیه لوازم و تجهیزات تالاری

87 34 321 0912