عروسی هندی، ازدواج در هند، خرید صندلی شیواری، قیمت صندلی شیواری، صندلی تالار، تجهیزات تالار

عروسی به سبک هندی

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره
 

مراسم ازدواج در هند بسیار باشکوه و زیبا برگزار می شود و جشنی بسیار رنگارنگ و شاد می‌باشد. به طور کلی مراسمات ازدواج در هند سه روز ادامه دارد و در این سه روز مراسمات گوناگونی اجرا می‌شود. مطمئنا در فیلم‌های هندی این مراسمات مجلل و باشکوه را مشاهده کرده‍‌‌ اید. شاید علاقه داشته باشید که با رسم و رسوم ازدواج در هند و نوع برگزاری مراسمات در هند بیشتر آشنا شوید. در این مقاله می خواهیم به عروسی هندی و  چند مورد از آداب و رسوم برگزاری این مراسم بپردازیم . اگر به دنبال خرید صندلی تالار ، ظروف میوه و شیرینی تالاری ، صندلی فلزی شیواری با قیمت مناسب برای برگزاری مراسم خود می‌گردید، تجهیزات تالاری تی جی تالار به شما پیشنهاد می‌شود.

عروسی هندی

هندوستان پر است آداب و رسوم‌های مختلف برای برگزاری مراسم‌ها و به همین دلیل به این کشور، کشور هفتاد و ملت می‌گویند. یکی از این مراسمات، عروسی است. هندی‌ها معتقدند که مراسم عروسی در بهشت برگزار می‌شود و ازدواج یک سنت آسمانی است. این نوع مراسم مراحل و رسم و رسوم خاصی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

آشنایی با لباس در عروسی هندی

همه لباس عروس را به رنگ سفید می شناسند و تصور اینکه رنگ این لباس رنگی بجز سفید باشد برای ما عجیب می‌باشد. اما نکته جالب این است که در مراسمات ازدواج در هند رنگ لباس عروس می‌بایست قرمز باشد. مراسم عروسی در هند جشنی بسیار باشکوه می‌باشد و در این عروسی انواع رنگ موجود است که رنگ لباس عروس نیز جزوی از این جشن رنگی است. در مراسمات هندی لباس عروس از یک ساری قرمز که با رنگ‌های روشن و طلادوزی تزئین شده تشکیل می‎‌شود. اما گاهی اوقات این لباس عروس به رنگ‌های نارنجی و زرد هم دیده شده است. رنگ قرمز در فرهنگ هند نماد تعهد به زندگی و معنویت می‌باشد. همچنین برای شانس و اقبال بیشتر در زندگی با پودری به رنگ قرمز روی پیشانی عروس خال قرمزی قرار می‌دهند.

انواع مراسم هندی

از گذشته تا به امروز، مراسمات عروسی که در هند برگزار می‌شوند دارای رسم و رسومات خاص خود هستند. در ادامه برای آشنایی بیشتر با  رسم و رسوم عروسی هندی ، با ما همراه باشید.

 مراسم مهندی و هلدی

همه افراد با حنا هندی و نقش و نگارهای زیبایی که می‌توان با استفاده از آن روی بدن ایجاد کرد آشنا هستند. مهندی یا همان حنا هندی یکی از مهم ترین رسم در ازدواج هند است و کمی مانند مراسم حنابندان در ایران نیز می‌باشد. در مراسم مهندی تنها زنان می‌تواند در این مراسم باشکوه و رنگارنگ حضور پیدا کنند. در این مراسم نقش و نگار‌های زیبایی روی دست‌ها و پاهای عروس با حنا کشیده می شود. این مراسم در هند به معنای پیوند عروس با شوهر آینده‌اش می‌باشد و جالب این است که بعد از انجام این مراسم، تا زمان ازدواج چیزی نمی‌خورند تا پاک و مطهر باقی بمانند.

مراسم هلدی

یکی دیگر از رسم‌های ازدواج در هند مراسم هلدی می‌باشد. عروس و داماد می‌بایست صبح روزی که قرار است ازدواج کنند در مراسم هلدی حضور داشته باشند. در این مراسم خانواده های دو طرف دور هم یک دیگر جمع می شوند و روی عروس و داماد ترکیبی از آب، روغن و زردچوبه می ریزند. در حقیقت این ترکیب روی سر و صورت و لباس های عروس و داماد ریخته می‌شود. و باور دارند که این کار باعث خوشبختی آن‌ها می‌شود. در فرهنگ ما زردچوبه جایگاه بالایی ندارد اما در فرهنگ هند این پودر یکی از قسمت‌های مهم و جدایی ناپذیر آشپزی و زندگی آن‌ها می‌باشد که داری خواص بسیار فراوان برای پوست نیز می‌باشد.

خدمات کلی تی جی تالار

تجهیزات تالاری تی جی تالار با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید و فروش بهترین و به روز‌ترین تجهیزات تالاری مانند صندلی فلزی شیواری تالاری، ظروف میوه و شیرینی خوری تالاری، شمعدانی تالاری، جایگاه عروس و داماد و تولید روکش های صندلی آماده ارائه خدمات به زوجین می‌باشد. این مجموعه می‌کوشد با هدف تولید انواع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. جهت خرید لوازم و تجهیزات تالار از جمله صندلی شیواری و صندلی تاشو با قیمت مناسب به تجهیزات تالار تی جی تالار مراجعه کنید یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

مشاوره خرید کلیه لوازم و تجهیزات تالاری

87 34 321 0912