باغ عروسی، خرید صندلی شیواری، قیمت صندلی شیواری، صندلی تالار، تجهیزات تالار

طراحی باغ عروسی

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره
 

یکی از مهم ترین موارد در طراحی باغ عروسی داشتن فضای مناسب و بزرگ داخلی و خارجی است. در فضای بزرگ‌تر، پذیرایی از مهمان‌ها نیز آسان‌تر و بهتر انجام می‌شود. فضای خارجی تالار تاثیر زیادی بر نوع دید مهمان‌ها و در نوع برگزاری مراسم دارد. برخی اوقات با وجود فضای گسترده تالار، به دلیل  طراحی و چیدمان نادرست، فضا چشم‌ نواز نمی‌باشد و احساس رضایت را به عروس و داماد نمی‌دهد. در این متن قصد داریم چند پیشنهاد برای بهتر شدن طراحی باغ عروسی به شما بدهیم. اگر به دنبال خرید صندلی تالار ، ظروف میوه و شیرینی تالاری ، صندلی فلزی شیواری با قیمت مناسب برای برگزاری مراسم خود می‌گردید، تجهیزات تالاری تی جی تالار به شما پیشنهاد می‌شود.

مکان مناسب قرار گیری باغ و طراحی آن

 مکان مناسب قرار گیری باغ :

قرار گرفتن باغ در جای مناسب بسیار مهم می‌باشد. قبل از انتخاب باغ، موقعیت جغرافیایی آن را نیز در نظر بگیرید. باغ‌هایی که در مکان‌های پرت و دور افتاده هستند گزینه‌ مناسبی نمی‌باشند. زیرا رفت و آمد مهمان‌ها بسیار دشوار می‌شود. اگر هم باغ درون شهر و نزدیک به منازل مسکونی باشد نمی توان شرایط راحت و مهیجی را فراهم کرد.

طراحی باغ :

نکته بسیار مهم در طراحی باغ‌ها این است که از نظر ظاهری بسیار مجلل و باشکوه باشند. جذابیت باغ باید از قسمت ورودی شروع شود و فضای چشم نواز و دیدنی داشته باشد. همچنین وسایلی که در طراحی باغ عروسی استفاده می‌شود با تالار تفاوت دارد. نحوه چیدمان و طراحی باغ علاوه بر زیبایی باغ بر میزان هیجان جشن نیز تاثیر می‌گذارد.

نورپردازی و امکانات باغ و  باغ عکاسی

 نور پردازی

نور پردازی به معنای تابیدن نور بر اشیا می‌باشد. نور پردازی در مراسمات عروسی می‌تواند کمک شایانی به زیباتر شدن مراسم کند و باعث دید بهتر و بهتر جلوه دادن  خدمات و دیزاین شود. در نور پردازی فضا ترکیب‌های رنگ روشن و تیره باعث زیباتر شدن نما می‌شود و همچنین با این نور پردازی وسایل تزئینی برجسه تر و بهتر دیده می شوند. 

امکانات باغ

باغ‌ها به دلیل گستردگی فضا برای پذیرایی و مراسم  مناسب تر از مکان‌های دیگر می‌باشند. اما در کنار این فضا‌ی گسترده، محدودیت ‌هایی نیز وجود دارد که می‌تواند در برگزاری مراسم عروسی اختلال ایجاد کند. یکی از این محدودیت ها شرایط آب و هوایی می‌باشد که هنگام بارش باران و برف یا سرد بودن هوا باغ برای گرفتن مراسم مناسب نمی‌باشد. در نتیجه باغ‌ها باید دارای سیستم گرمایشی باشند. همچنین در طراحی باغ عروسی داشتن سایه‌بان یکی از نکات حائز اهمیت می‌باشد. 

باغ عکاسی

یکی از نکات مهم دیگر این است که باغ محوطه‌ای برای عکاسی داشته باشد که عروس و داماد بتوانند در آن عکس‌هایی به یادگار بگیرند. همچنین طراحی باغ عکاسی باید توسط یک فرد کارشناس و خلاق انجام شود. باغ عکاسی می‌بایست شامل تجهیزات زیر باشد:

  • نرده چوبی
  • آلاچیق
  • پل معلق 
  • کلبه چوبی
  • چمن‌های سرسبز
  • نیمکت‌های چوبی 
  • گاری گل
  • نماهای چوبی و سنگی
  • قایق چوبی 
  • ستون‌های چوبی

خدمات کلی تی جی تالار

تجهیزات تالاری تی جی تالار با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید و فروش بهترین و به روز‌ترین تجهیزات تالاری مانند صندلی فلزی شیواری تالاری، ظروف میوه و شیرینی خوری تالاری، شمعدانی تالاری، جایگاه عروس و داماد و تولید روکش های صندلی آماده ارائه خدمات به زوجین می‌باشد. این مجموعه می‌کوشد با هدف تولید انواع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. جهت خرید لوازم و تجهیزات تالار از جمله صندلی شیواری و صندلی تاشو با قیمت مناسب به تجهیزات تالار تی جی تالار مراجعه کنید یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

 

آدرس

ایران - تهران - اندیشه فار 2

  09123213487

  02165175889

info@tgtalar.ir

شنبه - پنج شنبه: 9:00 - 18:00

لینک های پر بیننده

مشاوره خرید کلیه لوازم و تجهیزات تالاری

87 34 321 0912